Monday, 20 June 2011

terima kasih smua

Terima kasih kpd smua keknwan yg menyokong gomofm termasuk la dj2 dan bekas dj dan chaters2 yg byk membantu gomo fm ke tahap ini. Usia gomo fm akn cukup setahun pada 20/7 ini..Semoga gomo fm akan berada setanding ngan rdio2 internet yg lain.

Terima kasih utk smua krn tanpa pertolongan korang, gomo fm x berada ditahap ini. Dan terima ksih juga kpd smua dj2 yg pernah mendj di gomo fm dan dj2 yg masih lagi aktif....

TQ for eciz, ecah, ferdi, supreme, erna. cekodok, setan, ziko, mumu, nana, raja rimba, merak putih, dansa, star the trooper, vna, hime, omey, hos, namia, fazli, pak dolah, chiko, petai, embun, abey, bropian, misslady, hanis aleeya, kimi xy, sam wencester(dj shahid), zara, ct, anggerik dan ramai lagi dj2 dan bekas dj2 yg terlupa kubi nak sebut mklom la ramai sgt, dah pening kepala ni nk ingat hahahaha.. tq for all... GOMO FM GOMO SMPAI BERBUIH yehaaaaaaaaa!!!!

Dia yg bernama Zarra

video

Omey.. Abg mintak maaf..

Andainya Omey terasa ngan abg, abg mohon berjuta2 kemaafan krn mukan niat abg pon nak wat Omey terasa. Abg pon hanya manusia biasa, yg x terlepas dari melakukan kesilapan. Diharap Omey dapat memaaf kan abg...

Sunday, 19 June 2011

Vna & Zarra jaat, pepagi lagi dah buli Kubi


Memang ampeh budak 2 org ni. Takder kerja ker? Asyik buli Kubi jer!! Mentang2 la kubi baik dan beriman, asik kena buli jer!! Uwaaaaa sungguh tak patut!!

Kerana kejaatan mrk terhadap Kubi, Kubi akan sumpah mrk supaya x kawen sampai tua!! Hahahahaha!!(ketawa jaat). Biar padan muko!! Huhuhu...

Namia buang tebiat ngan uploud pic curik Kubi kt FB

Namia semakin meroyan krn ngan tetiba dia uplod pic curi Kubi kat FB. Mukan itu saja, abih org kat Fb tu dia share!! Ahhhhhhhh!!! Rasa nak sondol2 jer perot dia ngan paler botak Kubi baru pdan muko!! Ahhh!!!


Hanni tak sabo2 nak raya

Betol la!! x tipu wey!! kalo x caya, cuba korang klik pic dibawah. Tengok betapa x sabonya dia nk beraya sehingga share video lagu raya Dato Siti lak. Dah la semalam menyamar jd Arumugam utk mintak lagu raya kat radio!! isk isk!!

Radio gomo fm buffer mungkin krn kerja2 upgrade TM


Dear Valued Customers,
Telekom Malaysia Berhad (TM) wishes to inform our customers that we will be upgrading our network in order to facilitate the ongoing improvements to our service performance and quality.
Please see below for the upgrading schedule between 16 June 2011 to 30 June 2011

~ sehari dua ni ada beberapa pendengar yg pm pakcik bgtau mrk dgr radio sekat2, mungkin mrk pengguna strimik yg terlibat dgn lokasi yg TM sdg upgrade. Diharap byk2 bersabar krn pihak kami pon sdg mengkaji kemungkinan lain yg menyebabkan berlaku demikian. Tengok sehari dua lagi yer!!

Klik link dibawah utk tgk lokasi mana yg terlibat
http://www.tm.com.my/about-tm/media-centre/announcements/Pages/ANNOUNCEMENT16-30JUNE2011.aspx

Saturday, 18 June 2011

zami ismail (pak uda) meninggal

Diberitakan bahawa pelakon veteran, Zami Ismail ataupun dikenali dengan gelaran Pak Uda telah meninggal dunia akibat serangan jantung sebentar tadi. Allahyarham dikatakan menghembuskan nafas terakhir pada pukul 10.15 pagi tadi di IJN. Zami Ismail merupakan seorang pelawak dan pelakon Malaysia yang terkenal. Paling diingati ialah peranan beliau dalam siri sitcom televisyen `Pi Mai Pi Mai Tang Tu' sebagai Pak Uda serta siri `Salam Pantai Timur'.


Al-Fatihah untuk Allahyarham

sumber dari Twitter

Selamat dtg budak2 BCR ke Gomo fm


Antara nama2 yg pakcik ingat ialah YaYa, The CROW, fEZA mACHO, cinderela dan Datin Berseri. Pada nama2 yg x tersebut tu jgn la marah yer!! Bukan krn korang x glemer tp pakcik ni yg dah nyanyok cikit hehehehee!!

~ pakcik bukan x ingat tp lupa jer hehehe

Kerana karaoke pon nak gaduh ker?


Apo lah bebudak ni? Kerana karaoke pon nak gaduh ker? Takder kerja betol! Langsong takder pekdah!! Kalo gadoh krn kambeng ilang ker, tenuk ilang ker, ada la logiknya!! Ini krn karaoke pon nak gaduh?

Fening2 paler pakcik tau!!



~ pakcik pernah gaduh krn ilang seluar dalam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gomo FM chat